Daar gaan we weer - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer

Door: M de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

11 December 2014 | Nederland, Utrecht

M'n beste,

Dit is de eerste keer dat ik ga schrijven in deze vorm. Met het oog op mijn vertrek naar Canada leek het mij leuk om mijn avonturen op deze manier te gaan documenteren. Het zullen hoogstwaarschijnlijk sporadische berichtgevingen zijn, maar dat maakt het er natuurlijk niet minder op.

Maargoed, over Canada. alles is bijna geregeld. Het laatste wat ik nu nog hoor te krijgen, en ook hoor in te leveren, is mijn learning agreement. Als deze terug "from across the pond" is, dan ben ik eindelijk "good to go".

Ondertussen, is het ook nog maar 20 dagen tot vertrek. Vliegen doe ik op een zeer interessante datum. Je kan zeggen dat kwart over negen 's ochtends op 1 januari niet één van de meest handige dagen is maar gelukkig zeker wel de goedkoopste. Ook al zie ik enigszins op tegen het vliegen, heb ik er enorm veel zin in om met mijn minor aan de slag te gaan.

Tot die tijd zal ik af en toe nog wat proberen te noteren. Of het nu een lag bericht of een korte gaat worden, tot de volgende.

Op de uwe,

Martijn