august 18th @ St. Peter, MN - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu august 18th @ St. Peter, MN - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

august 18th @ St. Peter, MN

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

19 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Saint Peter

18 augustus

hey Y'all,

Ik heb nooit gedacht dat mijn nieuwe host parents zulke aardige mensen konden zijn. Toen ik 's ochtends wakker werd en ik mijn ontbijt (serials) op had deelden ze me mee dat ik een electrische basgitaar zou krijgen! Ik had zoiets van wow! Aree you serious!? En hun zo van: yeah, why not. Dus ik ben hier nog maar even en ik kan weer lekker op mijn bas jammen als vanouds. Het schijnt dus dat de muziek winkel waar ik geweest ben met joe en rob dat die winkel door rob is geschonken aan vrienden. Dus het wass ook nog 's heel goedkoop :O enfin na dat leuke gebeuren kreeg rob wat minder geweldig nieuws, het blijkt dat zijn vader terminaal is aan kanker. Wat voor kanker weet ik niet maar het is een beetje onbeschoft omdat te vragen zo vlak na dat bericht. Zijn vader heeft nog maar ongeveer 2 maanden te leven......
Enfin nadat we bij de muziekwinkel waren geweest waren we langs mijn schol gegaan om de benodigde papieren te halen voor onze inschrijving voor St Peter Highschool. De mensen die we tegen kwamen waren echt allemaal geïnteresseerd in ons en we moesten ons dus vaak voorstellen. Ze waren allemaal zo van: Matt and Martin! Wow! Het bleek dus later dat de eerste exchange students die ze ooit hadden ook Matt en martin heetten. Nouja, dat was de meest makkelijke manier voor hun om het goed uit te kunnen spreken.
De rest van de dag hebben Matthieu en ik vooral samen gejammed, hij op de gitaar en ik op de basgitaar. En we hebben ook nog veel gepraat over van alles en nog wat, van vriendinnetjes tot onze schoolsystemen. Dinner was overigens erg anders dan dat ik gewend ben, ik heb dus nacho's met kaas en nog wat andere dingen waar ik de naam niet van weet xD Ook dit was voor de TV waar we de 2de wedstrijd van de Chicago White Sox tegen de Minneapolis Twins hebben gekeken. The Twins wonnen met 6-7! Go Twins!!
Daarna heb ik nog wat vakken bekeken in mijn boekje van school waar alles instaat. Ik denk dat ik er bijna uitben, ik wil in ieder geval Weights and Wellnes doen (gewicht heffen) en outdoor education (iets zoals rots klimmen, ijs vissen en dat soort dingen).
Het was dus weer een zeer drukke maar eveneens een zeer relaxte dag. Ik denk dat ik zolang ik het volhoudt een beetje een dagelijks verslag schrijf, in ieder geval tot school begint.

See Ya!

PS: mijn adres in the states is als volgt,
38321 Riverview Hills South
St. Peter, MN 56082
USA

  • 19 Augustus 2010 - 22:32

    Stephanie:

    heee (:

    volgens mij heb jij het echt zo goed getroffen daar he.geweldig gastgezin, een basgitaar, een vriend die dan ook nog eens gitaar speelt...
    en het ziet er daar zeker gezellig uit voor zover ik het kan zien (: wie is dat op de 1e foto met één van de honden?
    have fun (:
    <3

  • 20 Augustus 2010 - 00:13

    Martijn:

    dat is nu Matthieu ;)

  • 20 Augustus 2010 - 12:25

    Yvonne:

    he martijn,

    zo te lezen heb je een goede start gemaakt daar en heb je twee toffe gast ouders!
    de vakken die je beschrijft klinken spannend volgens mij ga je daar een mooie tijd tegemoet.

    groetjes van yvonne en natuurlijk ook van je oom.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 20204

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: