I hate push ups!!! - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu I hate push ups!!! - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

I hate push ups!!!

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

21 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Saint Peter

Hey Y'all,

Zoals ik al dacht kan ik me niet aan mijn belofte houden om elke dag wat te schrijven. Dat is gewoon teveel, ik bedoel er gebeurt niet altijd wat speciaals! maargoed gisteren (20 augustus ) waren er dus wel bepaalde dingen aan de hand :P Matt en ik gingen samen met Joe naar de school om ons in the schrijven voor senior year, onze klassen voor volgend semester en voor het voetbal seizoen!
Het begint allemaal al goed toen we aankwamen en de principal er tussenuit wilde sneaken. HJij zij dat we tot 'noon'konden komen en het was 11.15! Dus dat begon al lekker en hij was een beetje pissed off naar mijn smaak. Maargoed hij ging weer naar binnen om ons te assisteren met de keuze van ons vakkkenpakket. Hou je vast mensen want komt ie hoor, ik ga deelnmen in:
- Weights and wellness (gewichtheffen)
- Environmental Studies (aardrijkskunde voor gevorderden
_Adv French and literature (ik wilde frans doen en de principal vond dit het goede niveau xD)
- english 12
- trigonometry (geen idee wat dat is, maar het is wiskunde xD)

en misschien nog wat meer maar dat ben ik al vergeten denk ik.

Na dit allemaal geregeld te hebben zijn matt, ik en joe naar de sports office gelopen om ons in te schrijven voor het voetbal seizoen. Ik kreeg wel 3 keer de vraag of ik niet afgestudeerd was en zo goed als ik ben heb ook 3 keer keihard gelogen dat ik pas mijn 11th grade heb afgesloten (A). Enfin dat ging allemaal wel gemakkelijk en dan komt het bericht vlak nadat we uit school zijn dat de coach van het voetbalteam bij Robert in de winkel is geweest en gezegd dat hij ons om 2.30 PM op het veld verwacht! We hadden nog niet eens normale voetbalschoenen, dus zijn we als de bliksem naar Mankato gereden (de dichtsbijzijnde stad met een mall) en hebben daar allemaal sportspullen geregeld. We probeerden ook nog mobieltjes te regelen voor Matt en mij maar dat was niet zo gemakkelijk want we moesten in een 'officieele' T-mobile zaak zijn voor dat. Dus dat was opzich best weird en toen was Joe echt pissed off omdat hij die ochtend een half uur met T-mobile heeft gebeld over het regelen van dit. Dus nu moeten we 45 min rijden om een paar mobieltjes te kunnen regelen. Dat gebeurt maandag volgens mij en anders een andere keer, ik hoor het allemaal wel.

In ieder geval na dit allemaal gedaan te hebben moesten we snel naar huis om te gaan eten en onze spullen te pakken. Na dit allemaal gedaan te hebben zijn we zo snel als we konden naar het voetbalveld gegaan. We waren zegmaar 15 minuten te laat dus dat was een lekkere binnenkomer voor ons. Maar de coach pikte het goed op en we mochten we meteen aan de bak met oefeningen in het veld. Hij vroeg waar ik speelde en ik zij dat het mij niet uit maakte aar dat ik wel een voorkeur voor verdediging had. Dus nu ben ik gebombardeerd tot een linksback maar de coach is nog aan het schuiven in het team dus misschien wilt hij mij wel op andere posities. Uiteindelijk deden we een partijtje en ik deed het niet zo slecht naar mijn smaak, ik had de kans om een flinke (correcte) sliding te maken en gewoon de ballen wegwerken. Dus voor mijn doen was het wel geslaagd. Na dat allemaal gedaan te hebben deden we een penalty serie. We werden verdeeld in 2 groepen en de verliezer van de serie moest 100 push-ups doen. Enfin we verloren de eerste serie met 1 doelpunt verschil waarna we zijden dat we nog een serie doen met 'double or nothing' en die verloren we dus jammer genoeg ook. En voor degene die goed kan tellen moesten we dus het dubbele van 100 doen en dat is dus 200 push- ups! Gelukkig bracht de coach redding en zij dat iedereen 100 push- ups moest doen. Dus dat was wel fijn al ik wel moet zeggen dat ik na die 100 push ups mijn armen er zowat afvielen! Ik heb echt een hekel aan push ups xD
Na de training hebben we nog wat gepraat en kregen we een lift naar huis aangeboden van één van de jongens. Dus dat was zeker nice van 'm. Ik denk ook dat vrienden maken geen probleem is, echt iedereen is hartstikke aardig en vraagt enorm veel aan je. Voor Matt is het nog wat lastig omdat zijn engels niet zo geweldig is kan hij nog niet zo communiceren maar dat leert hij snel genoeg. Joe, Rob en ik proberen hem te helpen zoveel we kunnen.
's avond hebben we weinig gedaan behalve een beetje niks gedaan, beetje op de pc gehangen en nog wat gegeten (I love corn with butter!!!!!). Daarna vroeg naar bed omdat we morgen weer moeten trainen (vandaag dus).
Zoals vanouds zal ik weer kijken wanneer ik een bericht post maar ik denk dat het al snel is. Ik zie wel, maar voor nu:

See Ya!

  • 21 Augustus 2010 - 20:15

    Matthias:

    Honderd push ups, niet met de neus tegen de grond neem ik aan. :P verder nice man
    >FRANS?< lol, heb je nog heel wat in te halen :P:P

  • 23 Augustus 2010 - 17:23

    Oma:

    lieve schat fijn wat van je te horen (lezen dan)leuk en fijn dat alles goed is groetjes van opa en oma molenaar he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 20205

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: