another week, another 5 graphic novels.... - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu another week, another 5 graphic novels.... - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

another week, another 5 graphic novels....

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

28 September 2010 | Verenigde Staten, Saint Peter

Hey Y'all

Ik ben weer eens laat met mijn wekelijkse blog. Dit is in dit geval een goed teken want ik ben gewoon veel en veels te druk hier! Ik heb best veel school en ik heb altijd elke dag voetbal training tot 6 uur of ik heb een wedstrijd. Dat betekent dat ik ook evengoed om 11 uur 's avonds thuis kan zijn. maar laten we bij het begin beginnen.....

Mijn week begon zoals altijd weer op een maandag, nogal logisch aangezien het eerste dag van de week is. Ik hoorde flink wat verhalen over mijn feest en iedereen met wie ik sprak vond het een vet feest dus het was dus geslaagd. deze dag kabbelde gewoon rustig door en tijdens mijn laatste blokuur moesten we weer eens een graphic novel lezen. Ik ben hier erg enthousiast over dus ik heb zo'n graphic novel in 1 dag uit! dus ik heb die week zo'n 5 extra graphic novels gelezen voor extra credits dus ik heb me weer eens van mijn beste kant laten zien! Het helpt ook wel als je weer eens geintresseerd bent om wat te lezen. Ook heb ik wat testresultaten teruggekregen en ik moet zeggen ze vallen niet tegen! Mijn eerste grote test voor engels heb ik afgesloten met een 100% en mijn eerste psychology test heb ik afgesloten met een 80% dus het is te dien.

Ik heb ook weer wat wedstrijden gehad met JV en die hebben we allemaal winnend afgesloten! Ik heb zelfs een paar mooie scoringskansen gehad maar die heb ik jammer genoeg niet goed afgemaakt maar volgende keer beter :)

Gisteren was ook erg leuk want we gingen met zijn allen uit eten (ik, matt, rob and joe) in een irish pub. Ze hadden echt goed eten, erg vet alllemaal maar ook erg super lekker. Ik ben ook weer begonnen met poolen dus ik blijf mijn skills verbeteren.

Het was allemaal bij elkaar een erg gewone week in het oh zo gewone Amerika. ow, ik vergeet het bijna! Er was enorm veel regen afgelopen week en daardoor is de rivier overstroomd en zijn serieus delen van st peter onder water komen te staan en een groot gedeelte van de highway. Dus dat was wel vet om te zien, de overstroomde wegen natuurlijk...
Anyway,

See Ya!

  • 29 September 2010 - 05:39

    Papa:

    Fijn weer wat van je te horen. En fijn te lezen dat je het gewoon druk hebt. Graphic novels? Zijn dat stripromans zoals Winnie de Poeh? ;-)
    'Think, Think, think', as Pooh would like to think....

    Heb je overigens het pakketje al ontvangen (met je rekenmachine)? En heb je de principal het formulier dat ik van je moet krijgen al laten invullen? Of is het al onderweg. Zal wel (niet) ;-( ;-)
    Laat het me in ieder geval weten.

    80% voor Psychology? Is er dan toch iets mis met je? :-)

    Liefs, papa.

  • 30 September 2010 - 17:37

    Oma M.:

    hoi lieverd. even wat van ons he.wij vinden het fijn dat alles goed gaat hoor. en dat je het best naar je zin heb.ook fijn dat je goede cijfers haald goed hoor .
    daaaaaaag gtoetjes ook van opa. oma

  • 03 Oktober 2010 - 19:43

    Jean (former Coach):

    Hé Martijn,

    Goed te lezen dat je het naar de zin hebt en niet door heimwee wordt overmand! ;)

    Blijf je ook aan je foto-verslag werken? Bijvoorbeeld van een overstroomd St. Peter en je huis-, klas- en teamgenoten.

    You know what they say:
    "A picture paints a thousand words!"

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 20213

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: