how can i be better at english? your american!! xD - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu how can i be better at english? your american!! xD - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

how can i be better at english? your american!! xD

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

17 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Saint Peter

Hey Y'all,

Weer een week voorbij dus weer tijd voor een blog dunkt mij. Ik ga deze inleiding niet lang maken want ik heb weer eens veel te vertellen en mijn batterij heeft bijna geen energie meer....

Okay, omdat er niet zoveel gebeurt op school (ik vind het normaal althans) zal ik maar een beginnen op een donderdag. Ik heb ondertussen best veel vrienden gemaakt op school en dat maakt het ook steeds leukr. Ik zat dus zo in het 2de block te praten, en ik had trek. Dus ik zo, ik heb zin in een Bigmac....Niet eens bedoelt om iets aan te sturen ofzo maar het komt erop neer dar ik dus met vrienden een uur later in de auto naar mcdonalds zat! You gotta love the states!!

Die vrijdag daarna was best wel fun, ik zat daar zo in engels klaar voor een proefwerk zit er dus zo'n amerikaan naast me die probeert te spieken.. Ik zo: dude, waarom spiek je? Hij zo: omdat jij erg goed in engels bent. Ik zo: maar het is engels!?!?!! Het is best wel zielig als amerikanen gaan spieken bij buitenlanders omdat die het beter weten, dat heeft dus wel mijn dag gemaakt!
Die avond heb ik ook niet echt stil gezeten, ik was bij een paar meiden uitgenodigd om te gaan kijken bij hun football westrijd. Dit was erg fun naar mijn smaak, cleveland ( hun school) won, wat dus best wel anders is als ik naar ons zielige St Peter footballteam kijk :P In ieder geval daarna ben ik nog naar een huis van 2 foreign exchange studentes gegaan wat erg gezellig was moet ik zeggen... Alleen het enige was dat ik niet op een gemakkelijke manier thuis kwam. Ik zou dus een rit krijgen van de hostmom van hun. Alleen ze was niet thuis en we wisten niet hoelaat ze thuis zou zijn....en het was al 2.30 AM!!!!!! Dus ik vroeg zo: uhm......heb je een fiets?? Alisha (zwitzerse student): ja, maar hij is een beetje klein.....Ik zo van: verrkocht ik neem 'm.
Zo gezegd zo gedaan, ik heb dus op een fiets vergelijkbaar met maatje koen helemaal terug naar riverview hills st peter teruggefietst! dit was in totaal zo'n 11 mijl wat dus best een klereeind is op een kleine fiets! maar het lukte me en ik ben heelhuids thuisgekomen en uiteindelijk was het best een avontuur allemaal bij elkaar.. Ik was uiteindelijk thuis om 3.15 AM :P

Die zaterdag waswas het ook nog leuk want matt, ik, alisha, aline (andere zwitserse studente) en amelie (franse studente) gingen samen naar de mall in mankato. Toen ik daar en ik alisha zag was zij zo van: I'm so sorry!!!! en dat ging zo door voor zo'n 10 keer :P wat blijkt nu nadat ik vertrokken was, 15 minuten daarna kwam haar hostmom dus thuis :P Dus ik heb haar ook wel een beetje geplaagd die dag met dat ik dat HELE eind moest fietsen :P het was een geslaagde dag in de mall of mankato en ik heb nu 2 nieuwe polo's :D
Hierna kreeg ik dus WEL een rit van de Alisha's hostmom onaar een hangout! Dit was een hangout met andere foreign exchange students bij iemand thuis. Dit was een erg leuke avond en het was echt een geweldige avond! er waren veel duitsers en fransen, een chinees, een japanner, een slovaak en ik als enige hollander :) Dat was uiteindelijk afgelopen om 10 uur ( wat een normale tijd is in de VS) om vervolgens naar huis te gaan om nog een film te kijken (die overigens erg saai was).

Zondag heb ik niet zoveel gedaan behalve mijn kamer helemaal schoon gemaakt en geholpen met het schooonmaken van het huis.

Overal is dit dus een zeeeer geslaagd weekend en ik heb een leuke week voor de boeg want ik ben uitgenodigd bij de foreigners om naar een football wedstrijd te gaan tussen mankato east en west! Dit hetzelfde als feyenoord tegen Ajax maar dan voor highschool! Dus dat wordt erg leuk, vooral met zeker gezelschap ^^
maar dat is alllemaal voor de volgende blog, voor nu.....

See Ya!

  • 18 Oktober 2010 - 11:38

    Oma M:

    Heb ganoten van je foto`sleuk hoor om op dezewijzen toch je af en toe te zien nogmaals fijn dat je het naar je zin heb.
    liefs en groetjes opa en oma molenaar

  • 06 November 2010 - 12:47

    Oma M:

    wanneer krijgen we weer wat te horen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 20216

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: