AMERICA, F*** YEAH!!! - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu AMERICA, F*** YEAH!!! - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

AMERICA, F*** YEAH!!!

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

06 November 2010 | Verenigde Staten, Saint Peter

Hey Y'all

Ik heb weer eens veel te lang gewacht met mijn weekelijkse beright it de VS. Volgens mij is het alweer zo'n 3 weken geleden! Veels te lang naar mijn smaak maar ik kan het niet helepen. Im begin veels te veel gewend te raken aan het levendje hier dat ik alles maar vanzelfsprekend ga vinden.
Ik zal het bericht niet al te lang maken omdat ik weet dat als ik weer allles dag bij dag ga behandelen dat jullie halverwege in slaap vallen omdat het een verhaal van 6 kantjes wordt! In ieder geval ik zal proberen de highlights eruit te halen en jullie zoveel mogelijk proberen te vertellen.

de week van halloween was echt een te gekke week! Dat weekend was een van de beste weekenden in mijn amerika reis hier. Ik gaf namelijk een halloween feest op die zaterdag voor halloween! Dit was bij mij thuis en ik denk dat ik dit keer een schatting kan maken op ongeveer zo'n 80 tot 100 mensen! Ditmaal kende ik ze allemaal wat het ook veel gemakkelijker maakt. Het feest was erg geslaagd en ook dit allemaal zonder alchohol! ik begin er zowat gewend aan te raken na 3 maanden nuchterheid! In ieder geval de volgende morgen (halloween) werd ik een beetje vroeg wakker, 8.30 in de morgen namenlijk. Normaal zou dit geen probleem zijn maar als je om 7 uur in de ochtend eindelijk eens je nest in duikt dan snap je natuurlijk wel dat ik de hele zondag op koffie geleefd heb.
Die zondag (halloween) heb ik niet veel gedaan, vooral vel TV gekeken en dat is het wel zo'm beetje. Ik heb GEEN trick and treat gedaan omdat dat voor kleine kinderen wordt beschouwd en ik was er veel te moe voor!ll game


Afgelopen week was het weer een rustig schoolweekje met maarlieft 5 presentaties in 2 dagen achter elkaar en 3 proefwerke. Dit was allemaal zeer te doen en ik ben er zeker van dat ik met deze dingen mijn straight A status kan handhaven :)
Vrijdag avond ben ik maar eens van huis weg gegaan. Ditmaal zonder Matthieu omdat die voor het hele weekend weg is naar een frans kamp voor kleine kinderen als een begeleider. Dus ik heb het rijk eindelijk eens voor mezelf! Best wel een slekker af ent oe :p Anyway die avond zou ik naar een football game gaan. Dit waren niet eens de ST Peter Saints maar een andere school uit de buurt: The Cleveland Clippers. Ik was uitgenodigd bij een meid en om een uitnodiging af te slaan is ook weer zoiets hea :P Dus heb ik een rid geregeld samen met jesse (een vriend van me) naar de Football game. Hij zou toch gaan omdat hij net zoals ik een meid zou daar zou ontmoeten. De wedstrijd was verder niet zo intressant, the clippers werden met 52 tegen 20 afgeslacht.... Hierna nog alisha en amelie naar huis gebracht en nog even daar rondgehangen tot na twaalven, dit was heel gezellig allemaal :) Weer een geslaagde avond dus.

Vandaag ga ik ook nog wat doen, ik ga maar weer eens naar the mall of mankato, ik ga hierheen met alisha, amelie en jake. Ik heb dus weer een heeel gezellige middag/avond voor de boeg! Misschien gaan we ook nog naar de film met zijn allen.....Ik zie het allemaal daar wel.
Ik hou jullie wel op de hoogte ;)

Hopelijk heb ik jullie weer een beetje weten bij te praten, ik heb in ieder geval mijn best gedaan! Ik hoop dat het met jullie nog ook allemaal goed gaat en ik hoop van jullie nog snel weer eens wat te horen!
maar voor nu....

See Ya!

  • 07 November 2010 - 14:40

    Oma M:

    Fijn weer wat gehoord te hebben.Ik vond het maar niets zo lang geen bericht .Hier is alles goed.Echt herfst weer maar dat hoort er ook bij he.Nu lieverd de hartelijke groeten en niet zo lang wachten he
    liefs opa en oma. daaaaag hoor oma m

  • 09 November 2010 - 17:40

    Oma En Tante :

    Lieve Martijn

    Ondanks wat taalfoutjes, het zij je vergeven, gelukkig weer bericht van je. We begrijpen dat je het heel druk hebt met school, feesten, winkelen, dames etc etc maar hopelijk lukt het je de komende tijd weer wat regelmatiger een reisverslag te plaatsen voor je trouwe fan club.
    Afgelopen weekend heeft oma maar liefst 2 concerten van papa bijgewoond en vooral het concert op zondag in de "Vereeniging" in Nijmegen in aanwezigheid van o.m. Mama, Koen en tante was indrukwekkend.
    Oma heeft op jouw krakende bed geslapen en werd om 8.15 uur wakker! Zo zie je maar uitslapen zit in de familie.
    Lieve Martijn, pas goed op jezelf en we denken aan je.
    Veel liefs van oma en tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 20207

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: