I'm in love with the states, and more.....^^ - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu I'm in love with the states, and more.....^^ - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

I'm in love with the states, and more.....^^

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

06 Maart 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey Y'all,

Ik ga maar weer een keer voor een snellere blog update dan normaal want ik heb niks te doen op een zondag avond! Achja, ik akn altijd lekkker Tv gaan
kijken maar dat verveeld ook weer een beetje na een paar uur. Buiten dat, ik moet zeggen dat ik tv in nederland wel een beete mag missen. MTV heeft bijvoorbeeld geen muziek videos op tv!
Kun je het voorstellen? je volledige naam is: "Music TeleVision", en dan heb je alleen maar shows op TV! In iedergeval laat ik maar weer eens een updateje geven over mijn leven hier!

Sinds ik toch nog maar 2 weken geleden is sinds mijn laatste updat laat ik dan toch maar weer van het begin beginnen. De dag na mijn laatste blog had ik namelijk al weer wat speciaals voor de boeg.
Een formeel schoolfeest (Sadie Hawkins)! ja, ik tref het wel met de formele gelegendheden hier! Dit is mijn tweede formele feest en ik heb PROM nog voor de boeg. Ik moet zeggen, ik was ditmaal minder formeel dan anders.
Ik moest iets in mekaar flansen omdat ik niet het geld nog de zin had om iets te huren. Dus heb ik een broek geleend van joe, een wit shirt van rob en mijn eigen gillet. Ik moet zeggen het resultaat had slechter kunnen wezen.
Het enige minpuntje was, ik moest mijn witte K-swiss schoenen dragen. Achja, ik heb het slechter gehad! Ook deze dans was ook niet compleet als je geen date had. Ik had al hiervoor vroeg een date die mij al zo'n 1.5 maand ervoor vroeg.
Erg vroeg moet ik zeggen maargoed, ik heb er geen bezwaar tegen! Was erg leuk met haar en de schooldans was om eerlijk te zijn best redelijk! Ik heb slechtere meegemaakt hier op St. Peter Highschool.

Na dit geslaagde weekend (zie ook vorige blog) heb ik ook nog een erg leuk week gehad. Ik heb weer geluk mogen vinden op het liefdes vlak.
En ja, voordat jullie gaan verwonderen over wie het is. Mijn Sadie Hawkins date is één en dezelfde persoon. Ik ben al een beetje aan het flirten met haar en het bleek na een date in een coffeeshop (dit is een koffiehuis en NIET het een nederlandse coffeeshop)
bleek haar gevoelens voor mij dezelfde te zijn als mijn gevoelens voor haar. Dus ik ben nu officieel weer aan het daten. Het is allemaal erg geweldig en ik moet zeggen ze is erg leuk!

Laatste week was even iets totaal nieuws! Want we hadden een speciale gast in ons huis. Een fransde gast wel te verstaan die helemaal van frankrijk overvloog om hier te komen voor Matthieu (deze twee zijn erg goede vrienden). Deze week deden we dus wat speciale dinge zoals: bowlen,
meer basketbal wedstrijden bezoeken, feesten (wanneer niet?), uit eten gaan, en naar de Mall of America. Al met al is het een fantastische gozer en ik moet zeggen de week vloog om met hem en matt
en hij mag zeker terug komen, en ik zal met plezier hem weer terug zien als ik deze zomer naar Frankrijk ga om bij matt vakantie te gaan vieren.

Ok, nu ik weer eens wat tijd over heb ga ik toch maar weer eens wat Wist je Datjes opschrijven. Hier gaan we weer!

Wist u dat...

...Amerikanen in tegenstelling tot de Europeanen geen 1 dollar (voor ons euro) munten hebben maar biljetten
...High School sporten zo'n beetje het belangrijkst zijn in het dorp in Amerika
...Amerikanen van die Amerikaansen schoolbanken hebben, stoel en tafel zitten aan elkaar vast!
...Ik hier al voor 4 maanden geen groen gras meer heb gezien, lang leve Minnesota
...Franzosen altijd te laat zijn! Geen idee hoe ze het doen, maar ze zijn nooit op tijd
...St Peter Basketball beide erg goed zijn, ze gaan hoogstwaarschijnlijk beide door naar state tournament
...Mijn kleren steeds meer amerikaans worden en minder europeaans
...Elke amerikaan die ik ontmoet niet weet waar Nederland licht maar amsterdam meteen weet aan te wijzen
...Er een politieman standaard patroeilleerd in de school, veiligheid boven alles blijkbaar
...Er elke maand een Code Red oefening is, hier doen we het lokaal pop slot, lichten uit en zitten we in een hoekje van het lokaal. Dit is voor het geval iemand met een pistool de school binnen wandeld
...Ik niks meer kan bedenken dus maar weer ga aflsuiten

See Ya!

  • 08 Maart 2011 - 14:14

    OMA EN KOEN:

    LIEVE Martijn
    Wat leuk om een brief van je te krijgen.
    Ik ben bij oma met vakantie, want er is carneval in het Zuiden. Het is mooi weer hier,want de zon schijnt de hele dag.
    Heb je een leuke vriendin ????
    Vrijdag ga ik weer naar huis,want ik ga maandag weer naar school.
    Veel liefs van oma en mij.
    See Ya!

  • 19 Maart 2011 - 12:17

    Oma M:

    Wij zijn een beetje laat met reageren.
    Maar ja erg druk hoor.
    Martijn gefeliciteerd met je vader. En dat je er maar fijne herinnerringen aan houd.
    Oma zal weer blij zijn als je thuis ben . Nu de groetjes van opa en mij. Tussen haakjes hier is alles goed hoor
    liefs en groetjes oma m.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 20209

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: