aaaaaah!! that was my ******* knuckle!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu aaaaaah!! that was my ******* knuckle!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

aaaaaah!! that was my ******* knuckle!!

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

08 Mei 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey Y'all,

Er zijn weer een handvol dingen gebeurt en ik kan eindelijk weer eens een blog gaan schrijven. Ik heb wel wat tijd over laten gaan maar ik zal proberen jullie niet teleur te stellen! Here we go folks!

Vorige week was het dan eindelijk dan zover . Één van de evenementen waar elke highschool student naar uitkijkt. Prom wordt gezien als één van de belangrijkste evenementen in een highschool student zijn leven, naast graduation natuurlijk. Deze avond staat compleet in het teken van zien en vooral gezien worden! Iedere student kleed zich op zijn best in formele kleding. De heren zijn allemaal strak in het pak met gilet en al. De dames dragen (meestal) een wonderschone avondjurk. Ook hier moet je, net zoals JOBS (zie één van mijn eerdere blogs), kan je als een jongen niet zonder date verschijnen. Gelukkig had ik al een date voor zo'n beetje een maand, je kan natuurlijk niet te lang wachten. Zaterdag was voor SPHS prom dus van het moment dat ik opstond stond had ik het "prom" gevoel in mijn aderen. Ik had namelijk geen idee hoe mijn date eruit zou gaan zien in haar jurk (ik wist alleen de kleur) en haar kapsel etc etc. Dan ga je met een zekere zin van spanning naar haar huis om haar op te pikken. Ik voelde me net iemand uit een Amerikaanse highschool film! Het moment dat ze naar naar buiten stapte liet me even sprakeloos. Katja (mijn date) zag er geweldig uit! Haar jurk paste totaal met haar lichaam en haar haar was ook helemaal in orde! Nadat we de bloem op mijn tuxedo hebben geplaatst en haar corsage om haar pols was het allemaal perfect.
Hierna gingen we naar een vriend haar huis. Hier kwamen we met de groep bijeen om de groep foto's te maken. Ik moet zeggen dat de dames er allemaal goed uit zagen. Na deze foto's gingen we allemaal uit eten in de meest sjieke eet establishment mogelijk in st. peter. Na een overheerlijk diner (pesto pasta) maakten we ons klaar om naar de daadwerkelijke dans te gaan.
We moesten, voordat de dans begon, nog een 'grand march' lopen. Hier loop een kleine 'walk of fame' voor alle ouders die kwamen kijken. Je loop een route door de zaal met je date en je stopt op bepaalde punten zodat je mensen foto's kunnen nemen. Nadat dit allemaal over was kon de dans dan eindelijk beginnen. De dans was eigenlijk best goed voor een SPHS schoolfeest. De slowdances waren ook leuk en speciaal en ik heb ook nog een souvenir eraan overgehouden. Een erg mooie gardner (een band wat de dame over haar bovenbeen draagt), ze gaf het omdat ze een geweldige avond had! Ik had ook een geweldige avond, een prom nacht die ik mijn hele leven niet zal gaan vergeten. Ik kwam uiteindelijk thuis rond 6 uur in de morgen aangezien we nog naar een vriend zijn huis gingen en in een hot tub hebben gezeten....

Zondag was ook weer iets speciaals, ik ging namelijk naar een zeer korte nacht met vrienden paintballen. Ik had nog nooit met een geweer of een paintball geweer geschoten. Ik was gelukkig niet de enige die erg moe was, mijn vrienden waren op 2 na ook naar prom gegaan. Ik moet zeggen, ik was niet helemaal slecht. In mijn eerste games heb ik een vriend van me goed geraakt en ik werd ook goed geraakt. Je moest echt als een team werkem met covering fire etc etc. Ik werd ook persoonlijk flink geraakt! De enige echt blauwe plek was op mijn knokkkels.... Ik was aan het schieten en wilde net terugtrekken achter some cover. Work ik hard op mijn knokkels geraakt, het is de enige plek op mijn lichaam die niet bedekt was met kleren. Dit deed uit alles het meeste zeer! Het was wel een geweldige dag, 6 uur paintballen is zeker niet niks.

Dit alles was dan ook zeker een geweldige afsluiting van een geweldig weekend. Om nou te zeggen dat het de beste weekend is hier kan ik nog niet zeggen maar ik denk het wel!
Ik heb dan ook jammer genoeg niks meer te vertellen aangezien er weer niet zoveel te doen is tot aan graduation. Ik zal jullie proberen up to date te houden!

See ya!

ps: foto's volgen snel!

  • 09 Mei 2011 - 05:29

    Papa:

    Klinkt allemaal erg goed en exciting.

    Maar had je niet beter na het paintballen in de hot tub kunnen gaan zitten?

    Liefs, papa.

  • 10 Mei 2011 - 15:13

    Tante :

    Lieve Martijn

    Na zo'n verslag ben ik zeer benieuwd naar de foto's.
    Plaats je ze snel?

    veel liefs

    tante


  • 12 Mei 2011 - 17:55

    Oma M:

    leuk om weer iets van je te horen en ben benieuwd naar de foto`s liefs oms en opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 20200

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: