Plaatsing!!!!!! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu Plaatsing!!!!!! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

Plaatsing!!!!!!

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

06 Augustus 2010 | Nederland, Wijchen

Hallo allemaal,
Ik ben eindelijk te weten gekomen waar ik kom te zitten in de VS!!
Ik kom in het pitoreske dorpje St. Peter aan de mississippi in de prachtige staat Minnesota. OOk wel de staat van de 10000 meren waar alles extreem is. zomers zijn erg warm en de winters zijn vele malen erger dan we hier in nederland gewend zijn.
Ik ben nu nog lekker aan het genieten van mijn vakantie dus later als ik terug thuis ben volgt er zeker meer ....

See ya!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 20233

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: