foto update! - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu foto update! - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

foto update!

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

31 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Saint Peter

Hey y'all

ff een klein berichtje. Ik ga voortaan mijn foto;s die ik maak niet meer uploaden op deze site. Voortaan zal er onder elk nieuw verslag een link staan waarmee je naar mijn nieuwe foto site kan gaan.

Het is deze link: http://picasaweb.google.com/martijndevaal

Ik zal binnenkort (waarschijnlijk morgen al) een bericht plaatsen over de laatste paar dagen..

See Ya!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 20239

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: