little update! - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu little update! - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

little update!

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

14 September 2010 | Verenigde Staten, Saint Peter

Hey Y'all!

Dit is een heel kort berichtje vanuit de VS! Ik heb wat nieuwe foto's gemaakt en die kunnen jullie allemaal bewonderen via de link onderaan dit bericht.

Anyways, ik maak het helemaal prima hier en alles gaat goed! Niks te klagen op school (ik heb al veel quizes gehad en allemaal 100%, 1tje 90% maar je kan trots op me zijn paps). Ik leer ook steeds meer mensen kennen en dat is altijd leuk.

Op het moment dat ik dit schrijf ben ik nog steeds jarig! jaja, ik ben eindelijk 17! En ik heb een groot feest op de agenda voor mijn verjaardag dus dit weekend zal ik een wat langer berichtje posten over de afgelopen week en het feest!

See Ya!

• 15 September 2010 - 05:24

Papa:

Ja hoor, ik ben trots op je. Keep up the good work! (ook na het feest)