Welcome!! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu Welcome!! - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

Welcome!!

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

11 Juli 2010 | Nederland, Wijchen

Ladies and gentleman, boys and girls...
Welcome!
Voor degene die het nog niet wisten ,ik ben het komende schooljaar niet te vinden in een nederlandse HBO maar in een High School in the USA! Ik heb er enorm veel zin in ,ook al ga ik zeker bepaalde dingen missen :) Het zijn spannende tijden, want er is nog NIET bekend waar ik naartoe ga in 'the usa'.
Jullie zullen vast iets hebben van: huh?! hoe kan dat nou?
nouja het schijnt heel normaal te zijn dat veel mensen het tot uiterlijk een week van tevoren te horen krijgen waar ze naartoe gaan...
Achja, mij maakt het allemaal weinig uit maar het blijft allemaal een spannende boel!
Ik hoop dat ik jullie met deze 'weblog'een beetje tevreden kan stellen over mijn avonturen in de 'het land van de kansen'. Ik wens jullie allen, vreemd of bekend veel plezier met mijn 'avontuurtjes' die ik hier probeer te vertellen.

See ya!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 20196

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: