The land of 10000 Lakes! - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu The land of 10000 Lakes! - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

The land of 10000 Lakes!

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

13 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Saint Peter

Hey y'all!

Ik ben weer lekker thuis van een rustige vakantie en heb nu eindelijk tijd gevonden om 's een keer rustig te vertellen over wat mij allemaal te wachten staat in de VS. Ik ga dus naar St. Peter, Minnesota. Dit is zegmaar de staat ten westen van de 'The Great Lakes'. Voor mensen die het nog niet weten waar dat is, het is dus in het midden van de VS en dan helemaal tegen canada aan.
Ik ga naar het pittoreske dorpje St. Peter, die tegen de Mississippi aan licht! We gaan nu nog preciezer worden want mijn adres is ook geen onbekende, mijn adres wordt:
38321 Riverview Hills South
Ik zit5 dus heerlijk op een heuvel zoals de naam ook zegt :D het is in de bossen en licht nety buiten St. Peter. Het mooiste is, ik heb ook nog's direct uitzicht op de Mississippi :D
maar genoeg over dat ik mijn locatie helemaal geweldig vind. Mijn familie waar ik terechtkom lijkt mijn namelijk ook erg aardig. Je zou verwachten in de VS dat je gezellig bij een echtpaar komt die misschien kinderen hebben en dergelijke. Nou, laat ik het nu helemaal anders getroffen te hebben. Ik kom dus bij een homo paar (2 mannen) in huis. Dit zijn Joe Strong en Rob Thomas. 2 mannen die al 15 jaar bij elkaar zijn (overigens niet getrouwd aangezien de wet in Minnesota dit niet erkent). Ze zittten allebij in de voedsel industrie. Rob managed een groentewinkel waar ze allemaal organische dingen verkopen. Joe is een wijnverkoper die door heel zuid minnesota reist om verschillende wijnen aan te prijzen. Dus volgens mij hoef ik daar niet te verhongeren!
Dit is niet het enige in de familie, ze hebben ook 2 honden. Nu heb ik niet zo'n probleem met honden maar voor deze beesten moet ik me ff anders gaan instellen xD Het zijn namelijk een Deense Dog en een kruising tussen een labrador en een bulldog. Dus die zijn niet echt wat je noemt klein.
Dit is zegmaar de thuis situatie daar, het huis is ook dik in orde en ik zal wel een keer foto's maken en uploaden.
maar dit was nog niet alles, want ik was vergeten dat ik nog een speciaal vakje had aangevinkt in mijn inschrijvingsformulier. Ik had aangevinkt dat ik het niet erg zou vinden om te worden geplaatst met een andere exchange student uit een ander land. And so happens to be dat ik samen geplaatst ben met eeen fransoos! Ik heb al wat contact gehad maar ik zal er nog wel wat over praten als ik hem daadwerkelijk ontmoet heb.

Dit was alles tot nu toe, en voor degene die het nog nit wisten: ik vertrek op dinsdag 17 augustus om 10.05 vanaf schiphol. Het is dat jullie het weten ;)

See Ya!

  • 15 Augustus 2010 - 16:55

    Oma En Tante :

    Lieve Martijn

    Hopelijk zijn we de eerste die reageren.
    Leuk om je verslagen te lezen. We blijven je volgen en we wensen je een fantastische tijd toe.
    We love you.

    Veel liefs oma en tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 20202

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: