Siberia......that's a desert right??? - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu Siberia......that's a desert right??? - Reisverslag uit Saint Peter, Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

Siberia......that's a desert right???

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

19 September 2010 | Verenigde Staten, Saint Peter

Hey Y'all,

Het is me weer het weekje wel geweest zeg. Het gaat echt zo snel hier dat het bijna niet te geloven is! Dit kan ook komen omdat het mijn verjaardag was deze week! Jaja, mijn eerste verjaardag in the states! Misschien ook meteen mijn laatste maar je weet nooit of je na di jaar nog een keer terugkeert tijdens je verjaardag.

Anyways zoals ik al zei stond deze week in het teken van mijn verjaardag. Ik had er eigenlijk niet zo bij stil gestaan omdat ik het gewoon veel te druk heb gehad met allerlei dingen. Hierbij kun je je drukke dagen op school voorstellen en enorm veel voetbal, want ook al heeft 1/3 van amerika obesitas als het om sporten gaan zijn ze hier echt enorm fanatiek!
Maargoed, na een voor mijn gevoel zeer korte maandag was het dan eindelijk zover: mijn verjaardag! Gelukkig hadden we die ochtend geen gewicht heffen die morgen dus kon ik op een enigszins normale tijd opstaan. Hier was ik persoonlijk erg blij mee aangezien ik het niet erg vind om op 6.30 op te staan in plaats van 5.50.
Toen ik dus beneden kwam hadden mijn gastouders dus een paar cadeautjes voor mij gekocht. Dit was echt super aardig van ze en ik heb ze ook uitgebreid bedankt want ik kreeg een minnesota wild sweatshirt en een beanie eveneens van the wild(Dit is de ijshockeyclub van minnesota waar ik al een tijdje fan van ben)!
Op school heb ik niet zo stil gestaan bij mijn verjaardag, ik kreeg felicitaties van vrienden maar school blijft school en dat moet ook gebeuren.
Ik heb de meest geniale opmerking gehoord die dag! Ik heb geen idee hoe we erop kwamen maar het was tijdens wiskunde les. De lerares (miss A) maakte één of andere opmerking met een btrekking tot de enorme kou in siberie. Toen maakte een klasgenote van mij de opmerking: maar dat is toch niet zo koud? Siberie is toch een woestijn???? Nou dit was echt een van de meest geniale opmerkingen die ik ooit gehoord heb! Het mooie was dat ze er ook nog echt stellig van overtuigd was dat ze gelijk had xD.

In ieder geval om een beetje de dagen te skippen ga ik maar meteen door naar deze zaterdag want ik word al meegenomen in de normale sleur van het alledaagse highschool leventje!
In ieder geval, zaterdag was de dag dat ik een feest zou geven! Dit was origineel het idee van mijn hostouders en ik heb het idee maar al te graag overgenomen! Ik had de hele week al mensen uitgenodigd en ook aar erbij gezegd dat hun ook mensen mogen uitnodigen want: the biggger the better!
En er kwamen ook best wel wat mensen, ik kende uiteindelijk de helft niet maar dat maakt opzich weinig uit. Ik ken nu dus zegmaar weer meer mensen en dat is ook weer chill. Ik had ook een best grote boxen geregeld voor muziek en een stroboscoop voor in de kelder! Dit was uiteindelijk een groot succes en ik kon van dichtbij meemaken hoe amerikanen feesten!
Als je verhalen hebt gehoord over droog-neuken en je denkt dat dat alleen gebeurt in de american pie films dan heb je het echt mis! Ze doen het dus echt hier, en ook zonder schaamte. Dit was dus wel apart om te zien.....Het mooie is ook aan dit feest, geen alchohol. Iedereen kan trots op me zijn, want mensen die me kennen weten dat ik wel een biertje lust! Maar mensen ik kan jullie trots vertellen dat ik de hele avond geen druppel alchohol heb gezien nog geproefd! Want het was een keurig alchohol vrij feest! STS en iedereen kan heel trots op me zijn!

Het was dus een heel geslaagde week en ik moet nog iedereen bedanken die mij een kaartje heeft gestuurd! Ik apprecieer het echt enorm!
Ook wil ik bij deze mijn tante S feliciteren (ik gebruik s om ik weet hoe ze ertegen kijkt als haar naam op het internet verschijnt) met haar 46ste verjaardag als ik me niet vergis. Het spijt me dat ik er niet bij kan zijn maar ik zal er volgend jaar wel weer bij zijn ;)
maar voor nu,

See Ya!

  • 20 September 2010 - 07:18

    Oma En Tante :

    Was s nog maar 46, maar s is 47 geworden (we schelen 30 jaar!!!)
    Voor s was een verrassingsverjaardag georganiseerd door oma met als bezoek papa, wouter, koen en de zussen van opa.Mama moest werken. Koffie met Lexmonds gebak zonder muziekboxen en alcohol.
    Komen er nog foto's van je verjaardagsfeest of mogen we die niet zien.
    Succes met alles en we kijken al weer uit naar je volgende verslag.

    veel liefs oma en tante

  • 20 September 2010 - 15:54

    Matthias:

    als we 21 zijn (of in ieder geval oud genoeg voor bier) dan gaan we nog eens een paar weken naar Amerika met een groep en de American Pie trekjes eens ontdekken :P :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 20212

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: