PHOTO REPORT! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu PHOTO REPORT! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Martijn de Vaal - WaarBenJij.nu

PHOTO REPORT!

Door: Martijn de Vaal

Blijf op de hoogte en volg Martijn

11 Januari 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey Y'all,

Dit wordt geen verslag ditmaal. Aangezien ik altijd heb gehoord dat een foto meer zegt dan duizend woorden laat ik het bij dat voor nu.
Geen zorgen, deze week zal er een verslag komen over hoe ik nieuwjaar heb gevierd en wat JOBS is! Ook zal ik melden wat ik ervan vond natuurlijk!

Voor nu moeten jullie het maar even doen met deze foto's.....
so, alles wat gezegd is, is gezegd voor nu.
Enjoy!!

http://picasaweb.google.com/martijndevaal/JOBS2011#

See Ya!

  • 12 Januari 2011 - 06:40

    Papa:

    Lijkt erop dat je het naar je zin hebt gehad! Een A+ voor presentatie! -;)

  • 12 Januari 2011 - 15:57

    Oma.m:

    Wat een leuke foto`s
    opa zei wat een leuke meisjes
    dus ik laat in het midden wat het moet wezen. Zien uit naar je verslag liefs en groeten van opa en mij
    dag oma

  • 13 Januari 2011 - 08:55

    Oma:

    Lieve Martijn,
    Wat een verwennerij met al die
    leuke meiden om je heen.
    Je ziet er heel verzorgd uit,ik kijk
    nu al uit naar je volgende brief.
    Liefs van oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 20246

Voorgaande reizen:

01 Januari 2015 - 05 Mei 2015

Lethbridge, Canada

17 Augustus 2010 - 17 Juni 2011

Highschool year

Landen bezocht: